1.
etapa / výmena v
Holandsku/
|
termín
|
ciele
a činnosti
|
obsah
|
1.
deň
|
zoznámiť
sa s partnermi, upresniť harmonogram výmeny
|
-
pracovný plán
|
prezentovať
vlastný pracovný -vyučovací materiál
|
-
činnosti a metodológia integrácie predmetov
|
2.
deň
|
návšteva
odevných firiem
|
-
miera využívania IKT a
marketingových stratégií v odbore a prepojenosť praxe so školou
|
3.deň
|
spolupracovať,
odborné poradenstvo kritického priateľa
|
|
zistiť
rozsah použitia IKT vo vyučovacom procese
|
-
použitie IKT v odbornom vzdelávaní
|
4.deň
|
zistiť
integrovanosť odborných predmetov, pedagogické pozorovanie
|
-
miera aplikácie marketingu
do odevných predmetov
|
korekcie
materiálov po poradenstve a pedagogickom pozorovaní
|
-
odstránenie zistených nedostatkov
|
5.
deň
|
konzultovať
upravený pracovný materiál po korekciach
|
-
doplnenie nových poznatkov
|
návšteva
odbornej inštitúcie
|
-
prepojenosť inštitúcia
- prax -
škola
|
počas
výmeny
|
vytvoriť
fotodokumentáciu z výmeny
|
-
vyučovací proces
|
2. etapa
/ výmena v Litve/
|
1.
deň
|
zoznámiť
sa s partnermi, upresniť harmonogram výmeny
|
-pracovný
plán
|
spoznať
školu
|
-organizácia
školy, riadenie, vybavenie školy, IKT,
vyučovanie odborných predmetov
|
pedagogické
pozorovanie vyučovania
|
-
formy a metódy vyučovania odborných predmetov
- miera využitia IKT a marketingu v odbornom
vzdelávaní
|
2.
deň
|
návšteva
odevných firiem
|
-
miera využívania IKT a
marketingových stratégií v odbore a prepojenosť praxe so školou
|
prezentovať
vlastné skúsenosti a materiály oboch partnerov
|
-
výsledky analýz vypracovaných na škole a v praxi
- skúsenosti s integráciou odborných predmetov v našej škole
- skúsenosti
partnera
|
3. deň
|
pedagogické
pozorovanie vyučovania a následný rozbor
|
-
miera využitia IKT a marketingu v odbornom
vzdelávaní
|
vzájomne
porovnať vopred zaslané ukážky materiálov
|
-
hľadanie podobností a rozdielov výstupov v doteraz používaných
materiáloch oboch partnerov
|
4.deň
|
vytvoriť
návrhy pracovných
materiálov pre jeden ročník
|
-
popis činností a metodológie integrácie predmetov, využitie poznatkov
z predchádzajúcich porovnaní
|
vytvoriť
návrhy pracovných
materiálov pre jeden ročník
|
-
popis činností a metodológie integrácie predmetov
|
5. deň
|
dohodnúť
ďalšie kroky spolupráce
|
-
spôsob komunikácie medzi partnermi
|
návšteva
odbornej inštitúcie
|
-
prepojenosť inštitúcia
- prax -
škola
|
počas
výmeny
|
vytvoriť
videonahrávku a fotodokumentáciu z výmeny
|
-
škola - vyučovací proces , firma, odborná inštitúcia,
|
|
|
|
|